nedjelja, 15. veljače 2015.

Mixa BB krema (recenzija)

Obzirom da sam (kao i puno drugih ljudi) u vječnoj potrazi za dobrom BB kremom koja je drogerijskog ranga i cijena joj ne ide nebu pod oblake, na red je došla i Mixina BB krema za osjetljivu kožu.
Kao i losion za tijelo s kojim sam oduševljena i o kojem sam pisala u prethodnom postu, kupila sam BB u sklopu promotivne akcije u Dm-u.

Što kaže Mixa?

  • Formulirano s minimalnim rizikom od alergija
  • Tolerancija testirana na osjetljivoj koži
  • Cvijet arnike
  • Vitamin B3
  • Umirujuća hladna krema

Moj dojam je slijedeći:

- Krema nema mirisa, alkohola ni parabena što je super. Ugodna je na koži i lako se nanosi.
Ono što mi se nije svidjelo je da UOPĆE nema moć pokrivanja. Dakle nanesete ju i ona da malo sjaja licu, ali to je to.

- Ja osobno nisam primijetila osjećaj umirivanja hladne kreme, dapače samo sam dobila nekakav čudan, previše dewy osjećaj na mojoj mješovitoj koži bez imalo osjećaja hidratacije.

  • Hidratacija: 1/5
  • Nanošenje: 4/5
  • Tekstura: srednje gusta
  • Pokrivanje: 1/5
  • Cijena: oko 65 kn

Moj zaključak u vezi ove BB kreme je da možda i nije loša za nekoga sa suhom kožom za hladne zimske dane, ali, ne treba očekivati prekrivanje.

Nijansa koju sam koristila je Natural Gold obzirom da imam žućkasti podton. Druga dostupna je Natural Rose.
Da proizvod iole ima moć pokrivanja, bile bi to jako lijepe i prirodne nijansice za razliku od svima nam poznate super narančaste Nivee :P

Nema komentara:

Objavi komentar

Komentiraj