petak, 13. veljače 2015.

Ziaja Cocoa Butter body lotion (recenzija)

Obzirom da se ova zima ne misli predati u neko dogledno vrijeme, odlučila sam kupiti neku kvalitetniju mazalicu za tijelo.
Dvoumila sam se između Ziaja Cocoa Butter i Mixa Fresh Body Lotion anti dryness. Oboje su sa pumpicom što je odlično i praktično,

Mama na kraju kupila Ziaju jer lijepo miriši i mislim si, ma sigurno će biti ok.

Međutim, onog trena kad sam ju istisnula na ruku znala sam koliko je sati:

  • hidratacija: 0/5
  • nanošenje 1/5
  • miris: 4/5
  • tekstura: gusta
  • količina: 400 ml
  • cijena se kreće 28-30 kn

Najgore od svega i ono što mi posebno smeta i zbog čega je velik broj proizvoda završio u smeću je masni film (bilo kakav film/sloj).

Proizvod se sjajio, šljaštio, mastio i ni nakon 15 min se nije upio, a ruke su mi bile dehidrirane.
All in all - totalni promašaj -.-'


Pozitivno je što je proizvod bez parabena i pogodan je za osjetljivu kožu.



Proizvod ću vjerojatno koristiti za laktove, koljena i pete ljeti jer jedina druga namjena koja mi pada na pamet je zaštita za parkete -.-'
Tako da sam to ostavila sa strane, a uzela Mixa Fresh Body Lotion anti dryness i nadala se da se neću razočarati.

Iii nisam se razočarala :D weee...
(više o Mixinom losionu u idućem postu :* )

?? Da li je netko od vas isprobao neki proizvod za tijelo od Ziaje? Kako ste zadovoljni s njim?

Nema komentara:

Objavi komentar

Komentiraj