petak, 13. veljače 2015.

Nupo dijetalni proizvodi

Iako ga nisam imala namjeru kupiti jer je prilično skup (oko 170 kn, cca 20€ 12 porcija/32 g), dobila sam 10 porcija na poklon od prijateljice kojoj se nije svidio.
Pobornik sam Diet Shakeova jer su mi ukusni, drže me sitom i praktični su ako nemam vremena kuhati zdravo tongue emoticon

Sve u svemu, ovaj Nupo mi je prefin, ima sitne komadiće i kremaste je teksture.
U kutiji se nalazi 12 porcija po 32 g koje se pomiješaju sa 3 dl hladne vode u shakeru.
Gluten free.
Po porciji 115 kcal.
Oni preporučaju da to jedno pakiranje traje 2 dana odnosno ''cjelovita Nupo prehrana''. Svaki dan se 6 tih vrećica konzumira.
Po meni je to too much, jer dovoljno je zamijeniti 1 ili 2 obroka u danu tim shakeom.

Kada bih primjenjivala tu praksu od 3-4 shakea na dan bez 'normalne hrane' osjećala bih se dosta slabo i loše, tako da to svakako nije preporuka, pogotovo za početnike :P



U nastavku sasm slikala nutrition facts. Zaključno mogu reći da osim što je odličnog okusa ima kvalitetan nutritivan sastav uz malo kalorija.


p.s. Ekipici kojoj smetaju komadići koji ostaju od šumskog voća preporučujem neki drugi okus ;)

 emoticon

Nema komentara:

Objavi komentar

Komentiraj